Όροι & Προυποθέσεις

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣYMMETOXHΣ OVERSEAS TRAVEL, TTW (TRAVELTHEWORLD) (Γ.O.Σ.)

Διαβάστε προσεκτικά τους κατωτέρω αναφερόμενους Γ.Ο.Σ στις οργανωμένες εκδρομές, που συμφωνούν με το Προεδρικό Διάταγμα 7/2018, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας EE 2015/2302.

Η υπογραφή του δελτίου κράτησης που εκδίδεται για την συμμετοχή σας, σημαίνει την ταυτόχρονη αποδοχή των κατωτέρω Γ.Ο.Σ .

1) ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ:                                                                     

Για την διοργάνωση των ταξιδίων, το overseas, χρησιμοποιεί πλοία, αεροπλάνα, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία και άλλους φορείς, μεσολαβώντας για την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες του γι' αυτό και οι ευθύνες του εντοπίζονται μόνο σε περιπτώσεις παραλείψεων και οργανωτικών αδυναμιών, καταβάλλει όμως κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών του. Δεν είναι ωστόσο ούτε δυνατό ούτε δίκαιο να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν είναι σε θέση να προβλέψει όπως:

·     Αλλαγές, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής.

·   Ατυχήματα, ασθένειες ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητας.

·   Οποιεσδήποτε δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις όπως: δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες, πραξικοπήματα, πολέμους, πυρκαγιές, σεισμούς, πλημμύρες και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανώτερης βίας.

·     Φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων ή συνεπειών από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη.

·     ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ: Η τρομοκρατική ενέργεια ανήκει στα περιστατικά έκτακτης ανάγκης και αντιμετωπίζεται αναλόγως.

2) ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Για να δηλώσετε συμμετοχή σε ένα από τα ταξίδια μας θα πρέπει να συμπληρώσετε το δελτίο κράτησης, να το υπογράψετε και να καταβάλετε το 30% της αξίας της εκδρομής. Με την υπογραφή σας στο έντυπο, επιβεβαιώνετε ότι διαβάσατε και συμφωνήσατε με τους Γ.Ο.Σ.. Η σύμβαση αυτή διέπεται από τους Ελληνικούς νόμους και διατάξεις και αρμόδια είναι τα Ελληνικά δικαστήρια της Θεσσαλονίκης και μόνο. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις, που δεν επικυρώνονται με πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν το γραφείο να δεσμεύει θέσεις. Οι τιμές συμμετοχής καλύπτουν σαφώς μόνο τα όσα αναφέρονται στα «περιλαμβανόμενα» της κάθε εκδρομής. Η εξόφληση του υπολοίπου γίνεται προκαταβολικά και όχι αργότερα από 10 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού. Τυχόν μη εξόφληση του συνόλου της αξίας του ταξιδιού στον προβλεπόμενο χρόνο δίνει αυτομάτως το δικαίωμα στον Τουριστικό Οργανισμό μας να ακυρώσει την κράτηση σας, και ενδεχομένως να απαιτήσει τα ακυρωτικά τέλη, σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης που προβλέπονται στο παρόν. Οι τουριστικές υπηρεσίες που θα σας παρασχεθούν, καθώς και τα σχετικά κόστη, αναφέρονται λεπτομερώς στη Σύμβαση Οργανωμένου Ταξιδιού που θα πρέπει να υπογράψετε. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η φυσική σας παρουσία (κράτηση μέσω τηλεφώνου, mail κτλ.) θα παραλάβετε τη Σύμβαση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (σ’ αυτή την περίπτωση έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που σας αποστάλθηκε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, λαμβάνοντας υπόψη τα σχετιζόμενα ακυρωτικά τέλη που αναφέρονται στο Άρθρο 9 στη συνέχεια).

3) ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ:

Βασική υποχρέωση των συμμετεχόντων είναι η απόλυτη συμμόρφωση των ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των ξεναγών ή συνοδών καθώς και η έγκαιρη προσέλευση τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κτλ.). Αν η έλλειψη συνέπειας έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας της ομάδας ταξιδιωτών, αυτό αυτομάτως συνεπάγεται την οικονομική επιβάρυνση του ταξιδιώτη με δική του ευθύνη και έξοδα για επανασύνδεση με την ομάδα ενώ παράλληλα δίνει το δικαίωμα στο γραφείο να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση για υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν. Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ταξίδια του γραφείου είναι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνοι για την έγκαιρη εξασφάλιση των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατηρίων, πιστοποιητικών εμβολιασμού, αδειών αποδημίας κ.α). Τυχόν μη εξασφάλιση της έγκαιρης έκδοσης ή θεώρησης των ταξιδιωτικών σας εγγράφων δεν δικαιολογεί την ακύρωση της συμμετοχής σας στο ταξίδι χωρίς χρέωση ακυρωτικών τελών. Κάθε ταξιδιώτης είναι υπεύθυνος για την ισχύ και εγκυρότητα, την εξασφάλιση και τη φύλαξη των ταξιδιωτικών εγγράφων του που απαιτούνται για το ταξίδι του. Ο ταξιδιώτης έχει την ευθύνη της φύλαξης των εισιτηρίων και εν γένει όλων των ταξιδιωτικών εγγράφων καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.                                                                                                         O γονέας που συνοδεύει μόνος ανήλικο τέκνο, οφείλει να φέρει μαζί του επικυρωμένη εξουσιοδότηση στην Αγγλική γλώσσα, από τον έτερο γονέα, ο οποίος δεν ταξιδεύει. Ανάλογη διαδικασία ακολουθείται και σε περίπτωσή κατά την οποία ο ανήλικος δεν συνοδεύεται από κανένα γονέα/κηδεμόνα, οπότε απαιτείται επικυρωμένη εξουσιοδότηση και από τους δύο γονείς. Σε κάθε περίπτωση το γραφείο μας δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη αν οι τοπικές αρχές δεν δεχτούν την είσοδο αυτών στη χώρα τους ή ο αερομεταφορέας δεν επιτρέψει την είσοδο τους εντός της πτήσης. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις εθνικές διατάξεις και κανονισμούς καθώς και τις υποδείξεις των εθνικών αρχών. Ο Οργανισμός μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση κατά την οποία ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κληθεί να παρασταθεί ενώπιον αρχής, συλληφθεί από τις τοπικές αρχές κτλ. Λόγω της εμπιστευτικότητας των ιατρικών προσωπικών δεδομένων - ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα - την ευθύνη να απευθυνθεί σχετικά στις αρμόδιες υγειονομικές αρχές έχει ο μόνον ο ίδιος ο ταξιδιώτης. Ο ταξιδιώτης υποχρεούται να ενημερωθεί εγκαίρως από τα κατά τόπους υγειονομικά γραφεία για τους υγειονομικούς κανονισμούς εκάστης χώρας, καθώς και για τα εμβόλια ή τα φάρμακα τα οποία πρέπει ενδεχομένως να προμηθευτεί. Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας θα πρέπει λαμβάνουν τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν, προσκομίζοντας ιατρική βεβαίωση ή υπεύθυνη δήλωση ότι μπορεί να ταξιδέψει ακίνδυνα. Ο Οργανισμός μας δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση επέλευσης ενός ανάλογου συμβάντος, ο Οργανισμός κατά το μέτρο του δυνατού θα προσπαθήσει να συμπαρασταθεί στον παθόντα, δεν υπέχει όμως υποχρέωση κάλυψης κανενός απολύτως σχετικού εξόδου και αλλαγής του προγράμματος του ταξιδιού, το οποίο θα συνεχιστεί ομαλά.

4) ΑΣΦΑΛΙΣΗ:

Το γραφείο έχει συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο Αστικής Επαγγελματικής Ευθύνης με Ασφαλιστική εταιρεία που καλύπτει τυχόν αξιώσεις πελατών οι οποίες προέρχονται από την μη εκτέλεση, ή την πλημμελή εκτέλεση της εκδρομής καθώς επίσης καλύπτει σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων καθώς και τον επαναπατρισμό των εκδρομέων.

 

5) ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ:

Όλα τα χρησιμοποιούμενα καταλύματα έχουν την νόμιμη και εν ισχύει άδεια λειτουργίας που απαιτείται από τις αρμόδιες τοπικές αρχές. Η επιλογή τους γίνεται με κριτήρια την θέση τους, τις υπηρεσίες που προσφέρουν και την κατηγορία τους ως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής. Σε περίπτωση παράτασης του ταξίδου για λόγους ανωτέρας βίας (κακοκαιρία, αναβολή δρομολογίων, απεργία κ.λ.π.) οι εκδρομείς υποχρεούνται να πληρώσουν για τις παραπάνω ημέρες ή για τις διαφορές τιμής που πιθανόν θα προκύψουν. Τα δωμάτια των ξενοδοχείων παραλαμβάνονται συνήθως στις 14.00 και παραδίδονται στις 12.00 το μεσημέρι (ανάλογα με την πολιτική του κάθε Ξενοδοχείου), ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης ή αναχώρησης των εκδρομέων, έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. Ως εκ τούτου τα τρίκλινα δωμάτια είναι δίκλινα με επιπλέον πρόσθετη κλίνη. Τα μονόκλινα είναι πάντα λίγα και διατίθενται με την σειρά εγγραφής των ενδιαφερομένων. Είναι δυνατόν να μοιραστεί κάποιος ένα δίκλινο δωμάτιο, εφόσον υπάρξει και άλλος εκδρομέας με την αυτή επιθυμία. Διαφορετικά ή χρήση μονόκλινου δωματίου είναι υποχρεωτική και η επιπλέον δαπάνη βαρύνει τον εκδρομέα. Σας παρουσιάζουμε μερικά από τα ξενοδοχεία που συνεργαζόμαστε. Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει κάποιο άλλο ξενοδοχείο ή διαφορετικός τύπος δωματίου για τα παραπάνω, ζητήστε μας να σας αποστείλουμε την προσφορά μας.

6) ΓΕΥΜΑΤΑ:

Οι εκδρομές περιλαμβάνουν τα αναφερόμενα στα “περιλαμβανόμενα” προγεύματα και γεύματα. Το γραφείο προσπαθεί κατά την διάρκεια των εκδρομών να περιλαμβάνει σε αυτές την καλύτερη δυνατή διατροφή των εκδρομέων, αλλά δεν είναι δυνατόν να φέρει ευθύνη για την τυχόν ποσοτική ή ποιοτική ανεπάρκεια των γευμάτων γιατί καθορίζονται αποκλειστικά από τα ξενοδοχεία.

7) ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ / ΕΚΔΡΟΜΕΣ:

Το overseas διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει έστω και την τελευταία στιγμή την σειρά των ξεναγήσεων αν οι συνθήκες το απαιτήσουν, αλλά χωρίς να παραλειφθεί τίποτα από το πρόγραμμα που έχουν στα χέρια τους οι ταξιδιώτες.

8) ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩTΩΝ:

Τα οργανωμένα ομαδικά ταξίδια προϋποθέτουν αμοιβαία κατανόηση ανάμεσα στους ταξιδιώτες. Το γραφείο για την αρμονική εξέλιξη των εκδρομών του, συνιστά σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα προσαρμογής στις συνθήκες των ομαδικών ταξιδιών να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια προσαρμογής τους ώστε να μη θέσουν σε δοκιμασία την προσωπική διάθεση των άλλων εκδρομέων. Σε αντίθετη περίπτωση το overseas διατηρεί το δικαίωμα για την ομαλή διεξαγωγή της εκδρομής και προκειμένου να προστατεύσει την ψυχική διάθεση των υπολοίπων εκδρομέων, να θέσει τον μη συνεργάσιμο εκδρομέα εκτός εκδρομής και να μην του επιστρέψει χρήματα.

 

 

9) ΑΚΥΡΩΣΗ:

Για την εξασφάλιση ξενοδοχείων και άλλων απαραίτητων υπηρεσιών το γραφείο προπληρώνει σημαντικά ποσά αρκετούς μήνες πριν από την πραγματοποίηση των ταξιδιών που έχει προγραμματίσει και δεσμεύεται με συγκεκριμένες υποχρεώσεις αποζημίωσης σε περίπτωση μερικής ή ολικής ακύρωσης. Γι' αυτό και είναι με την σειρά του υποχρεωμένο να παρακρατήσει ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ, ή να ζητήσει συμπληρωματική σε περίπτωση ακύρωσης. Οι ακυρώσεις συμμετοχής από την πλευρά του ταξιδιώτη γίνονται μόνο εγγράφως προς το γραφείο μας. Θεωρείται άκαιρη οποιαδήποτε ακύρωση γίνεται μέσα στις 10 τελευταίες ημέρες που προηγούνται της έναρξης του ταξιδιού. Εξάλλου ο πελάτης που αδυνατεί να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι για το οποίο έχει ήδη πληρώσει προκαταβολή ή και εξόφληση, μπορεί να εκχωρεί την κράτησή του σε άλλο πρόσωπο που πληρεί όλους τους απαιτούμενους όρους (αν και μπορεί να χρεωθείτε ένα εύλογο ποσό, που θα ισούται με το πραγματικό κόστος που επιβαρύνει τον Οργανισμό για τη μεταβίβαση της σύμβασης του ταξιδιωτικού σας πακέτου). Τα κατωτέρω ακυρωτικά επιβάλλονται κατ' ελάχιστο, πέραν των ακυρωτικών των αεροπορικών εταιριών, η και άλλων αποδεδειγμένων εξόδων, ανεξάρτητα από το αν έχουν ήδη καταβληθεί τα αντίστοιχα ποσά από τους ταξιδιώτες ή όχι:

·     ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΕΧΡΙ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ παρακρατείται του 40% της εκδρομής.

·     ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 29 - 21 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ παρακρατείται το 50% της αξίας της εκδρομής

·     ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 20-10 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ παρακρατειται όλο το ποσό της προκαταβολής.

·     ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ λιγότερο των 10 ΗΜΕΡΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ παρακρατείται όλο το ποσό της εκδρομής.

(Για τα μέσα ναύλωσης τσάρτερ αεροσκαφών, κρουαζιερών, εκθέσεων, συνεδρίων και παρεμφερών διεθνών εκδηλώσεων, τα ακυρωτικά φθάνουν μέχρι το 100% ανεξαρτήτως της ημέρας γνωστοποίησης της ακύρωσης).

10) ΑΛΛΑΓΗ Ή ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:                            

Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή στις οργανωμένες εκδρομές ορίζεται στο εκάστοτε συμβόλαιο με ειδικότερη συμφωνία και ανάλογα με τον προορισμό. Το overseas διατηρεί το δικαίωμα να ματαιώσει οποιοδήποτε ταξίδι του αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής ή για λόγους που δεν ευνοούν την πραγματοποίησή του. Το overseas οφείλει να ειδοποιήσει τους πελάτες του για ματαίωση εκδρομής μέχρι και 5 ημέρες πριν την έναρξη και υποχρεούται στην επιστροφή των χρημάτων που έχει εισπράξει. Εξάλλου το γραφείο δεσμεύεται να τηρήσει το πρόγραμμα των εκδρομών ως αυτό αναφέρεται στην περιγραφή εκάστου ταξιδιού. Το γραφείο έχει επίσης το δικαίωμα να επιφέρει αλλαγές στο πρόγραμμα προκειμένου να ξεπεραστούν τεχνικά προβλήματα ή απρόβλεπτες δυσκολίες και εάν έχουν κοινοποιηθεί με οποιοδήποτε εύληπτο τρόπο στον πελάτη, το γραφείο δεν δεσμεύεται από την περιγραφή του προγράμματος της εκδρομής. Οι αλλαγές αυτές, είναι δυνατόν να γίνουν και πριν αρχίσει το ταξίδι και αν είναι τόσο σημαντικές ώστε να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του, οι συμμετέχοντες δικαιούνται να ακυρώσουν την κράτησή τους και να εισπράξουν πίσω τα χρήματα που πλήρωσαν, χωρίς άλλη αξίωση. Αν όμως οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν.

11) ΤΙΜΕΣ:

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές στον τιμοκατάλογο υπολογίστηκαν με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τους ακτοπλοϊκούς / αεροπορικούς ναύλους που ίσχυαν την περίοδο έκδοσης του. Τα έξοδα συμμετοχής μπορεί να αυξηθούν λόγω:

·     Αύξησης ναύλων.

·     Αύξησης φόρων αεροδρομίων και τελών καυσίμων.

·    Αδυναμίας συγκεντρώσεως του ελάχιστου απαιτούμενου αριθμού συμμετεχόντων κατά την κοστολόγηση της τιμής της εκδρομής.

Η αλλαγή της τιμής μπορεί να γίνει μέχρι και 20 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και δεν αποτελεί δικαιολογία για ακύρωση. Οι τιμές δεν ισχύουν σε περιόδους ειδικών γεγονότων. Αν η αύξηση της τιμής υπερβαίνει το 8% της συνολικής τιμής του πακέτου, έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε τη σύμβαση χωρίς να επιβαρυνθείτε με κάποια ποινή.

12) ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ:

Ο ταξιδιώτης είναι υποχρεωμένος να συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις, τους κανονισμούς και την εν γένει πολιτική της αεροπορικής εταιρίας στο θέμα των υπέρβαρων αποσκευών για το οποίο αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η εκάστοτε αεροπορική εταιρία και ως εκ τούτου ο Οργανισμός δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη επί αυτού. Σε περίπτωση δε φθοράς ή απώλειας, ισχύει ο Κανονισμός της IATA. Το γραφείο καμιά ευθύνη δεν έχει σε περίπτωση που χαθεί ή χαλάσει μια βαλίτσα. Αξίωση αποζημίωσης είναι δυνατή μέσω της αεροπορικής εταιρείας, με την ανάλογη διαδικασία.


13) ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ:

Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές εξωτερικού απαιτείται η κατοχή ισχύοντος Ελληνικού διαβατηρίου. Τα διαβατήρια πρέπει να έχουν ισχύ για τουλάχιστον 6 μήνες μετά την ημέρα αναχώρησης εκτός αν ορίζεται διαφορετικός χρόνος από τις χώρες προορισμού. Για διαβατήρια άλλων χωρών είναι ευθύνη των ταξιδιωτών να ενημερωθούν για τις απαραίτητες διαδικασίες και προϋποθέσεις. Οι χώρες της ζώνης Schengen δέχονται και τις νέου τύπου, με λατινικούς χαρακτήρες, αστυνομικές ταυτότητες. Ο Τουριστικός μας Οργανισμός επουδενί ευθύνεται για τυχόν μη έκδοση ή μη θεώρηση αυτών από τις αρμόδιες αρχές, στις οποίες πρέπει να απευθυνθεί ο ταξιδιώτης, όπως επίσης δεν ευθύνεται σε περίπτωση που η ισχύς της βίζας είναι μικρότερη από τη διάρκεια του ταξιδιού (ήτοι δεν συμπίπτουν οι ημερομηνίες) ή σε περίπτωση που ζευγάρι ταξιδιωτών έχουν διαφορετική υπηκοότητα μεταξύ τους, εκτός Schengen. Ειδικά οι υπήκοοι άλλων χωρών, που είναι κάτοχοι ξένων διαβατηρίων, πρέπει να ενημερώνουν σχετικά το τουριστικό γραφείο και να απευθύνονται οι ίδιοι στις προξενικές αρχές της χώρας τους, καθώς και των χωρών που θα επισκεφθούν, προκειμένου να ελέγχουν αν χρειάζονται θεώρηση εισόδου ή οποιαδήποτε άλλα έγγραφα για τις χώρες που θα διέλθουν ή στις οποίες θα ταξιδέψουν, καθώς και για την επανείσοδό τους στην Ελλάδα ή στη χώρα απ’ όπου ξεκίνησαν.

14) ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ:                                                                  

Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας είναι ενδεικτικές και προκύπτουν από μια σειρά υπηρεσιών/προμηθευτών μας ανά τον κόσμο.
Το γραφείο μας καθημερινά ενημερώνει τις τιμές και αποσύρει τις προσφορές που πλέον δεν είναι σε ισχύ.

Η «διαθεσιμότητα» ή «ισχύς» των προσφορών μας αναφέρονται σε μήνες και όχι συγκεκριμένες ημέρες.

Τα πακέτα που πωλούνται στην ιστοσελίδα μας αναφέρονται σε ατομικά/οργανωμένα ταξίδια εκτός αν ρητώς αναφέρεται.
Το γραφείο δεν προβαίνει σε προ κράτηση θέσεων για να παρουσιάσει μια προσφορά, παρά μόνο αξιοποιεί τις εκάστοτε προσφορές αεροπορικών & ξενοδοχείων για να σας προσφέρει το καλύτερο δυνατό πρόγραμμα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Σαν χρήστης  της ιστοσελίδας μας παροτρύνεστε, εφόσον η προσφερόμενη περίοδος/μήνας συμπίπτει με τις επιθυμητές ημερομηνίες, να επιβεβαιώσετε σε επικοινωνία με το γραφείο μας την διαθεσιμότητα στις συγκεκριμένες ημερομηνίες που επιθυμείτε και εφόσον δύναται εφικτό να προβείτε σε πληρωμή, μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή online μέσω της ιστοσελίδας μας.
Με την πληρωμή σας, εξουσιοδοτείτε εμάς ως γραφείο ταξιδίων να ελέγξουμε την διαθεσιμότητα, κατά την επιθυμητητή-ο ΠΕΡΙΟΔΟ/ΜΗΝΑ.
Το γραφείο μας, Overseas travel/traveltheworld.gr, εντός 2 εργάσιμων ημερών ελέγχει την συνολική τιμή που προκύπτει από αεροπορικά, ξενοδοχεία και λοιπών παρόχων και σας ενημερώνει για την διαθεσιμότητα μέσω email ή τηλεφώνου.

Σε περίπτωση που δεν δύναται εφικτή η κράτηση πακέτου, στο ποσόν το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα μας, το γραφείο προβαίνει σε επιστροφή της πληρωμής, πλην τα έξοδα τραπεζικής συναλλαγής τα οποία επιβαρύνουν τον εντολέα.

H χρέωση συναλλαγής μέσω τραπεζικού εμβάσματος, εντός Ελλάδας, διαφέρει από την online πληρωμή μέσω paypal 3,6%. (διαβάστε περισσότερα εδώ, paypal).

Δεν παρακρατούμε έξοδα διαχείρισης

Η τιμή ενός πακέτου που πωλείται στην ιστοσελίδα μας μπορεί ανά πάσα στιγμή να διαφοροποιηθεί, αναλόγως την διαθεσιμότητα. Με την πληρωμή σας, ζητείστε να αποδεχθείτε τον τρόπο λειτουργίας της Ιστοσελίδας μας και των όρων χρήσης μας.